Wednesday 30 November 2016

Najlepša hvala! ♥

Živjo,
Zadnje čase se mi zdi, da vse več stvari jemljemo za samoumevne zato, sem se odločila, da bom to pri sebi poskusila spremeniti. Kako?

Naredila sem to čestitko:
In nastalo je še kar nekaj podobnih - z namenom, da jih čim več tudi razpošljem / razdelim naokoli. Velikokrat namreč že majhna gesta pomaga narediti naš dan veliiiiko boljši. Sedaj je moj cilj ta, da to dejansko tudi naredim in se probam zahvaliti za vsako stvar, ki jo kdo naredi zame, ali pa za nekoga izmed mojih bližnjih. Upam, da mi uspe! :)

Zato bi se rada zahvalila tudi vsakemu izmed vas, ki si vzame čas in obišče moj blog! Iz dna srca sem vam hvaležna za vašo podporo! :) ♥

Ob tej priložnosti, pa bi vas rada tudi povabila, da mi na moj mail kajcyika.crafts@gmail.com pošljete svoj naslov, da se vam lahko tudi pisno zahvalim in pa še kdaj med letom pošljem kakšno čestitko. :)

Še izziva:
Addicted to stamps #222: MAKE YOUR MARK
Crafting by design: ANYTHING GOES

Še enkrat hvala, da me spremljaš!


Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

7 comments:

  1. Kako lepo! Super ideja. Večini bo veliko pomenila tvoja gesta.

    ReplyDelete
  2. Hvala je mala beseda z velikim pomenom. :-)) Čudovito si ustvarjala. Vedno znova me navdušiš s tvojimi CAS voščilnicami.

    ReplyDelete
  3. Beautiful leaves!Thank you very much for joining us at Addicted to Stamps and More.
    Martina DT

    ReplyDelete
  4. Lovely leaves! Beautifully colored! Thanks for sharing this lovely card with us at Addicted to Stamps and More blog. Please join us again soon!
    :) Marie ATSM DT

    ReplyDelete
  5. Great card thanks for joining us at Crafting by Designs good luck x

    ReplyDelete
  6. Beautiful card, love the simple yet to the point design! Thank you for joining us at ATSM!
    Kamila DT

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥